Lång tid sedan.....

Då var man här igen, skulle dock inte tro att jag kommer stanna kvar särskilt länge men man vet ju inte.

Hur hamnade jag här är ju då frågan efter all denna tid? Jo, jag googlade mig själv! Hur patetiskt är inte detta? Och fram kom min gamla blogg alltså!

Satte mig och läste en stund då jag inte hade något annat för mig och en massa härliga minnen kom fram till mig igen och insåg att det var otroligt roligt att läsa om allt det man gjorde för ca 1-2 år sedan =)

Tror att sist jag slutade att skriva var när jag var på den grekiska ön Kefalonia sommaren 2010 och sedan dess har jag avverkat några fler säsonger inom reseledarbranschen och även avancerat.

Idag befinner jag mig i Egypten och Marsa Alam men innan dess var jag alltså sommaren på Kefalonia och sedan begav jag mig till Thailand och Phuket för jobbet. Sökte spontant en managerkurs i Stockholm och kom in till min stora överraskning......begav mig hemåt 1 veckas tid och lärde mig en helt ofantligt många saker. Blev erbjuden en tjänst som Sales&Service Manager i resorten Cala millor på Mallorca och tog den. Därefter blev det alltså Egypten som Team Manager på ett av våra koncept hotell. Till sommaren kommer jag däremot lämna detta land och bege mig till grekland ännu en gång och dess fantastiska natur och mat =). Jag kommer att vara Sales&Service Manager i Rethymnon, Kreta och ser fram otroligt mycket till detta!

Denna vintersäsong lider nu mot sitt slut och folk har redan börjat lämna oss här nere och för mig är det endast 6 veckor kvar.

Jag kommer vara hemma ca 3 dagar för lite ompackning och planering men sedan är det full fart not nya destinationer och mål.......jag kan inte få nog!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0