Ta bort blogg?

Detta stod det på bloggen när jag loggade in. Tror det är för att jag inte varit inne på väldigt länge, nämligen ett år sedan sist. Men nu ska det bli ändring på detta hade jag tänkt då jag faktiskt fått pikar på att folk vill läsa vad jag gör på fritiden men även på mitt jobb. Så nu börjar vi om igen helt enkelt, eller ja iallafall så länge som det blir för denna gången.

Har tillbringat vintern på Gran Canaria och Playa del Inglés och om ca 9 dagar så är det Kefalonia som gäller framåt. Kefalonia är en grekisk liten ö på västra kusten om det grekiska fastlandet. För er som inte har hängt med så jobbar jag inte längre för Nazar utan bytat till Fritidsresor istället.

Så om ni är sugna att följa med mig på denna lilla resa så tycker jag att du ska följa bloggen och pusha mig framåt så jag inte slutar skriva igen.

Hörs snart igen! 

Kommentarer
Postat av: Jenfan75

Tråkigt att du bytt du var en trevlig reseledare=).

2010-07-14 @ 20:51:21
URL: http://www.jenfan75.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0