Grekland!

Så nu har man varit här i ca 5 dagar och trivs med blandade känslor men totalt sett kommer det nog att bli en bra säsong.

Jag bor i en liten stad vid namn Lassi. Lassi består av en väg på ca 1000m med resturanger och affärer. Jag och Anna bor bredvid varandra och Louise och Sandra bor 5 minuter längre bort. Lägenheten är helt okej, enkel men fräsch! Jag har dock inte internet på rummet så kommer inte vara inne så mycket som jag var i Spanien.

Vi har gjort många olika saker här på ön redan och amn känner sig nästan redan hemma, iallafall i Lassi.

Lördag: Studera Lassi med område+hotel
Söndag: Discover Kefalonia
Måndag: Ledig
Tisdag: Halvledig sedan kontorsarbeten
Onsdag: Studera Skala med område+hotel

Imorgon ska vi skandinavier ta bilen och köra runt på ön och hitta olika saker vilket säkert kommer bli kul med många felkörningar, för det har vi redan provat många gånger.....iallafall jag och Louise.

Det kommer bli en mycket lugn sommar känns det som då vi endast är 3 stycken i vårt team. Vi har 5 hotel i Lassi och alla är väldigt fina och lyxiga så det blir svårt att klaga på dem. Så vi kommer istället att ha ganska många utflyckter varje vecka med våra gäster medans de i Skala koncentrerar sig på servicen.

Skriver mer nästa gång jag kommer in på internet...men ni får ha det så bra så länge.

Kram / Sandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0