Gamla och nya vänner

Nu ikväll så begavs det av till Lund för att träffa barndomskompisen Emma. Hon bjöd nämligen in mig och Emelie till middag och vin. När vi kom dit så fanns även Karin och Mira där.....mycket trevligt med tacos och vin tillsammans med allt tjejsnacka och fnitter. Emmas pojkvän Johan kom även dit och senare rullade fler folk in i korridoren och helt plösligt var vi ganska många. Förutom gott sällskap, mat och vin så bjöd hon även på pannacota. Detta var en mycket lyckad kväll med många minnen som drogs upp som skrattades till.

Att träffa alla sina gamla vännor gör att hela uppehållet i Svergie förgyllas så jag vill bara säga tack till alla dem som tar sig tid att träffa mig under tiden som jag är hemma. Om det är någon som känner sig utanför så ring mig och föreslå en tid som vi kan ses då jag säkert inte bara hunnit att ringa till just dig. Så ta telefonen och slå en pling så bestämmer vi en tid att ses.

En trevlig kväll idag alltså!

Imoron är det en busy dag med besök hos släktingar, fotboll och skaldjur men mer om detta imorgon.....

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0