Första vårdagen

Jag har nu varit hemma ca 10 dagar och idag är första gngen som jag ser solen i Svergie. Härligt är det enda jag kan säga. Tror jag ska ta min greklandsbok med mig ut till bänken framför huset och njuta av solens strålar medans jag lär mig mer om grekland.

Kan ju faktiskt erkänna tt jag inte har läst så mycket och att jag inte kan så mycket om Grekland men jag försöker följa den ekonomiska krisen som de har iallafall. Dock vet jag att allt sådant blir mycket lättare när man väl är där nere och det kommer mer naturligt än att man bara sitter och försöker prega in allt i huvudet.

Hade även tänkt skicka iväg ett mejl till min blivande chef och höra vart och hur jag kommer bo. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0