Helgen

Har tyvärr inte kunnat skriva igår då jag var hos patrik och hans internet inte fungerade vilket var lite tråkigt eftersom vi skulle beställa hotell till amsterdam.

I fredags så blev det tillslut lite TP-spel hemma hos patrik tillsammans med johan,emelie och christian, kom sist efter frebrilt kämpande från min sida men man kan ju inte välja sina frågor om man säger så. Patrik sov hos mig vilket var mysigt, var ju längesedan vi sågs sist.

På lördagen så begav jag mig till aerobicen där jag blev helt utmattad så resten av dagen tittade jag på tv och väntade på att tiden skulle gå så att vi kunde bege oss till fam. Svensson på födelsedagskalas.

 Jag hade på mig kjol från h&m och en tröja som jag köpt i danmark....mycket fint =)

Sov väldigt länge igår då jag kunde ligga var medans patrik spelade innebandy och resten av dagen var också ganska slö. Handlade mat och bara småsysslade lite, ska dock nämna att jag gjorde köttfärssås till honom.....första gången för mig men det lyckades.

Nu sitter jag i träningskläder för att bege mig till gymmet.....så jävla tråkigt men det är ett måste annars blir man en säck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0